środa, 18 marca 2015

Bardzo dobry środek

Ostatnio zupełnie przez przypadek trafiłam na środek czyszczący o nazwie All-Purpose Simple Green. Na początku nie chciałam uwierzyć w to, że jednym środkiem będę mogła wyczyścić zarówno kuchenkę, jak i kostkę brukową przed domem. 





Znalazłam w internecie sklep i kupiłam. Podeszłam do tego ostrożnie. Jednak to środek ekologiczny, więc za dużo szkód nie mógłby zrobić. Najwyżej bym czegoś nie doczyściła. Bardzo się myliłam. Środek jest naprawdę dobry. Okazało się, że i kuchenka i kostka były czyste. Jednak nie tylko. Czyściłam nimi już wszystko. Nawet ubikację i kafelki w łazience. Nie trzeba też się martwić o to, że środek w jakiś sposób uszkodzi stal nierdzewną czy coś takiego. Sprawdziłam i wiem o czym mówię. Oprócz tego czyszczenie stało się jakieś przyjemniejsze. Od kiedy wiem, że nie zanieczyszczam środowiska naturalnego to jakoś tak nawet nie oszczędzam na środkach. Nie wiem o co chodzi. Być może o to, że stan środowiska naturalnego nie jest mi obojętny. A do tego mam czysto i schludnie w domu. Profesjonalna chemia przemysłowa to nie tylko przystępne pieniądze, ale i pewność, że wszystko będzie czyste.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz