środa, 25 marca 2015

Ekologia przede wszystkim

Do tej pory nie zwracałam uwagi na ekologię. Ostatnio jednak obejrzałam bardzo poruszający reportaż. Okazało się, że moje działania mogą przyczynić się do zmniejszenia zanieczyszczenia środowiska naturalnego.




 Nie przypuszczałam, że jedna jednostka może zdziałać tak wiele. Dlatego zaczęłam działać. Na początku postanowiłam zmienić nawyki dotyczące czyszczenia. Zaczęłam przede wszystkim używać ekologicznych środków czyszczących. Kiedyś nie wierzyłam w to, że można doczyścić jakąś powierzchnię za pomocą ekologicznego środka. Nie lubię drapać, szorować i kilkanaście minut czyścić jednego miejsca. Lubię takie środki, którymi wystarczy przetrzeć jeden raz dane miejsce i mieć to z głowy. Do tej pory myślałam, że jest to możliwe tylko dzięki silnym środkom chemicznym. Jednak bardzo się myliłam. Ekologiczne środki do czyszczenia mogą zdziałać naprawdę wiele. Później trafiłam na All-Purpose Simple Green. Teraz to już w ogóle jestem szczęśliwa. Mam jeden środek, którym mogę wszystko wyczyścić. Profesjonalna chemia przemysłowa w domu – super!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz