sobota, 7 marca 2015

Jeden środek do wielu powierzchni

Od zawsze stawiałam na prostotę i na uniwersalność. Chyba żadna pani domu nie lubi mieć w domu szafy pełnej różnego rodzaju środków czystości. Tym bardziej jest to męczące w firmach. Od dłuższego czasu sprzątam różnego rodzaju hale przemysłowe i biurowce. 





Założyłam jednoosobową działalność gospodarczą i bardzo dobrze na tym wychodzę. Zauważyłam, że klienci nie lubią, nawet jak im w hali śmierdzi jakimiś środkami czystości. Dlatego zaczęłam szukać. Szukałam, szukałam i znalazłam idealny środek czyszczący. All-Purpose Simple Green. Jeśli ktoś ma okazję spróbować to naprawdę polecam. Nie dość, że nie śmierdzi, nie jest żrący, a co za tym idzie jest ekologiczny to jeszcze bardzo dobrze czyści. Czyściłam nim już naprawdę wiele powierzchni. Wszystkie czyściło się tak samo. Metal, plastik, guma czy kamień – bez różnicy. Wszystko czyszczę tylko tym jednym środkiem. Jestem z tego bardzo zadowolona. Klienci też. Idąc do nich nie muszę nosić ze sobą całej reklamówki środków chemicznych. Wystarczy ten jeden i naprawdę nie trzeba niczego innego. Profesjonalna chemia przemysłowa od tej firmy to pewność, że wszystko będzie lśnić czystością.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz