czwartek, 19 marca 2015

Doczyściłam cały dom

Długo szukałam jakiegoś dobrego środka czyszczącego. Kiedyś zaczęłam przeglądać różnego rodzaju strony internetowe z chemią przemysłową. Znalazłam bardzo ciekawy środek, który się nazywa z tego co pamiętam All-Purpose Simple Green. 





Zaczęłam go testować. Środek okazał się bardzo dobry. Doczyściłam nim zarówno łazienkę jak i kuchnię. W tym drugim przypadku do tej pory było mi naprawdę bardzo trudno. Przecież kuchni nie można czyścić byle czym. Tutaj przygotowuje się posiłki. Miałam opory żeby czyścić blat różnego rodzaju środkami chemicznymi. Dowiedziałam się wiele na temat tego środka All-Purpose Simple Green. Okazało się, że można nim czyścić blaty, bo jest zupełnie ekologiczny. Nie mogłam trafić lepiej. Testuje ciągle ten środek, ale mogę na dzień dzisiejszy już powiedzieć, że idealnie nadaje się on do czyszczenia różnego rodzaju urządzeń sanitarnych, ścian, okien, płytek ceramicznych, kominków, rzeczy wykonanych ze stali nierdzewnej. To wiem na dzień dzisiejszy, ale środek jest naprawdę uniwersalny, więc przypuszczam, że zdziała znacznie więcej. Profesjonalna chemia przemysłowa od tego producenta to gwarancja czystości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz